Tässä teille ensinmmäinen osa olkaa hyvät.

998469.jpg

Tässä on Anniina Nurmela hän on 23 vuotias nuori nainen hän on suosio tavotteinen ja hän toivoo saavansa ravintola-alalta töitä.

998478.jpg

Anniina  pätti etsiä töitä ja kapas  työ löytyi.

998474.jpg

Anniina päätti ruveta opiskelemaan ruan laittoa koska hän tarvisi sitä työssään

998471.jpg

Anniina tervehti naapuriaan Raija Leppästä  koska hän tarvisi ylenykseen ystäviä.

998457.jpg

Anniinalle tuli nälkä niinpä hän aikoi tehdä itselleen ja naapurilleen liha voi leivät.

998477.jpg

Anniinalla oli rankka työ päivä mutta kuitenkin hän sai ylennyksen heti ensinmmäisenä työpäivänä .

998467.jpg

Anniina päätti kerätä itseleen perhosia "Nuista minulle olisi apua" Hän tuumi

998473.jpg

Anniina teki itselleen lounasta "voi ei minun ruokani kärventyi" Anniina sanoi

998456.jpg

Anniina heräsi kesken unien kosa hän näki pahaa unta mutta hän jatkoi uniansa.

998464.jpg

Anniinan toinen työpäivä oli mennyt hyvin koska hänet ylennetiin taas "minun ei tarvitse saada enään kuin muutama ylennys niin olen uran huippulla " Anniina sanoi

998468.jpg

Illalla Anniinan pihaan tuli murtovaras.

998461.jpg

Anniina päätti lähteä stadii etsimmään itselleen miestä  ja sanoi"Ei täällä ole kunon miestä" Anniina tuumi.siinä samassa Anniina nousi ylös ja näki oikein komean miehen niinpä Anniina päätti mennä esitelemään itsensä "minä olen Anniina Nurmela.kuka sinä olet "   minä olen Markku

998459.jpg

"Minäpä kokeillen tätä laitetta vaikka se näyttää vähän hurjalta mutta ei se Anniinaa näyttänyt pelottavan niinpä hän meni sisään

998458.jpg

 " En mene  tähän huluun laiteseen enään ikinä" Anniina sanoi

998462.jpg

Anniina päätti mennä tanssimaan "Tämä on hauskaa" Hän sanoi.

998477.jpg

Yö myöhään Anniina saapui kotiin.

Tässä oli ensimmäinen osa. Kommentoikaa.